بهترین زمان برای گذاشتن استوری
نوشته شده توسط : mina

بهترین زمان برای گذاشتن استوری

یکی از پرکاربرد ترین قابلیت هایی که اینستاگرام برای کاربران خود ایجاد کرده است ، گذاشتن استوری در اینستاگرام است که جایگاه آن در دایره های اطراف تصویر پروفایل کاربران می باشد . معمولاً روزانه ۲۵۰ میلیون نفر از مردم جهان از این قابلیت استفاده می‌کنند. یکی دیگر روش های افزایش فالور، خرید فالوور ایرانی است. کارایی استوری یا داستان های اینستاگرام این است که به کاربر این اجازه را می دهد تا رویداد های روزانه خود را با اطرافیانش به اشتراک بگذارد ، مثلاً از مکان هایی که سفر رفته و یا نقاط دیدنی جهان و یا موضوعات دیگری همچون اخبار روزانه ، عقاید ، تصاویر جذاب ، هنر ، فیلم های طنز و متنوع که به مدت ۲۴ ساعت در صفحه اینستاگرام کاربران قرار دارد . اگر می خواهید نحوه گذاشتن استوری در اینستاگرام را یاد بگیرید ما را تا پایان همراهی کنید چرا که در ادامه خواهیم گفت بهترین زمان استوری چه زمانی می باشد . برای وارد شدن به قسمت استوری ابتدا کاربر باید وارد صفحه شخصی خود شده و دکمه + آبی رنگ کنار تصویر پروفایل خود را لمس کند . پس از این مرحله برای گرفتن عکس روی دکمه دایره که در پایین صفحه قرار دارد ، کلیک کند و برای ضبط ویدیو نیز می‌تواند آن قسمت را لمس کرده و نگه دارد.

گذاشتن استوری از گالری گوشی

برای تهیه یک فیلم کاربر دیگر نیازی به نگه داشتن و یا فشار دادن آن ندارد بلکه به راحتی می‌ تواند گزینه هندزفری در انتخاب گر قالب را کلیک کند که به فرد امکان ضبط یک فیلم را خواهد داد . هنگامی که کار بر روی دکمه هندزفری کلیک کند و آن را به مدت چند ثانیه نگه دارد یک زمان سنج برایش بر روی گوشی ظاهر شده که تا زمان شروع فیلم شمارش معکوس دارد ؛ در نتیجه پس از آن کاربر به راحتی می تواند تلفن خود را نگه دارد.

یکی از قابلیت های جذاب و خوبی که استوری دارد افزایش نشاط و سرگرمی به عکس های کاربران می باشد . برای کاربران یک سری فیلتر هایی وجود دارد که آن ها را قادر می‌سازد پس از عکس گرفتن و یا ضبط فیلم آن را به سمت راست کشیده و برای استوری خویش رنگ و قالب بهتری با توجه به سلیقه خویش انتخاب کنند و افراد همچنین می توانند با کلیک کردن بر روی نماد چهره در گوشه پایین سمت راست و انتخاب فیلتر از منو فیلتر های دیگری را به استوری خود بیفزایند.

کلام آخر

فالورسیتی سایتی آموزشی است که تلاش دارد کار با اینستاگرام را برای شما آسان نماید. در صورت نیاز به راهنمایی در مورد فعالیت در اینستاگرام و همچنینخرید فالوور ارزان بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 خرید فالوور





:: برچسب‌ها: خرید فالوور تضمینی ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: